Tel çekmesine çekeriz de kimin hakkının nerede oldu belli değil bi tarafı asfalta bakıyor diğer tarafı dağa dönük biz yola donuk tarafını alsak kavga çıkar dağa dönük tarafı alsak kötüyü biz almış oluruz
Bununla ilgili notere gidiyorsunuz ve kura çekiliyor bu talepte siz bulunabilirsiniz veya tapusu olan başka kişilerde başvuru sağlayabilir bence siz bu konuları iyi bilen birisine danışın çünkü bilginiz yok gibi sorun yaşamayın,
Bizim tarlamız da vardı 2 hisse yerler belli değildi ve noter kura çekti herkes mecburi olarak uymak zorunda kaldı itiraz hakkı yok,
@escape; üstadımında yazdıklarını dikkate alın attığı linke girip sonuna kadar okuyun işi işi bilenden öğrenmeliyiz ki hata yapılmasın,