abdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kavga oldu hocam ztn kimse kimseyle konuşmuyor herkes ayrı Bi kafada biri yarın ev tutacağım diyor biri avukatla görüşecegim ben alacagim diyor biri tarlaya ürün ekecegim diyor
Herkesin hakkı ve yıllardır sizin ilgilenmeniz şuan onların gözüne batmış gibi bence kendi yerinizi net belirleyin ve tel çekin gerisi ne yaparsa yapsın sonuçta en büyük pay sizin,