Kavga oldu hocam ztn kimse kimseyle konuşmuyor herkes ayrı Bi kafada biri yarın ev tutacağım diyor biri avukatla görüşecegim ben alacagim diyor biri tarlaya ürün ekecegim diyor
Hocam bence çok çok zor durumda değilseniz kavgaya bulaşmayın belki siz ölümlü bişey yapmayacaksınız ama herifin teki gelip sizi tüfeğiyle vuracak öldüğünüzle kalacaksınız. Siz uzak durun ve sadece yasal olarak davalarla ilerleyin fiziksel olarak bir münakaşaya girmeyin derim.