Kargocuya Sor #1
36
●3.086
- 15-04-2024, 11:02:25Hocam teslim alırken vermem gereken kodlar oluyor fakat adam sorun yok deyip kod istemeden bırakıp gidiyor. Sistemde yakınına teslim edildi tarzı bir şey yazıyor. Bir şikayet gelse teslim almadım yada yanlış kişiye teslim edilmiş deseler mesuliyet kimin ?
- 15-04-2024, 14:26:45Teslimat kodu almadigj taktirde sorumlu her zaman kuryedir bazen acele ettikleri icin kod alamiyorlaremilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2024, 14:28:22Aras bu konuda dediginiz gibi sıkıntıli kargoyu almazsaniz bile aldiginiz gibi teslimati kapatiyor bizzat şahit olmustum kendi kargomada almadigim halde teslimat girmislerdeifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2024, 17:06:21Bulunduğunuz merkeze bağlı köy adreslerini yazın.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2024, 17:26:10köy ne alaka hocam?anlamadım...köye istesende götürmezler,zaten şubede bekler anlamında mı?öyleyse,bukez de 2 hafta köye gitti geldi beklemeyelimmhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2024, 17:28:35Ptt haricinde hiç biri köye götürmüyor, direkt beni arıyorlar gel al diye. Ptt'de haftanın bir günü dağıtıma çıkartıyor.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2024, 13:53:52Üyeliği durdurulduBi zamanlar ben de kargo da çalışmıştım ( sürat kargoda ) söyle izah edeyim size, hafif ve küçük olan siparişlerinizi hepsijet üzerinden verirseniz daha sağlıklı elinize ulaşır, süraat, yurtiçi gibi kargo firmalarına genellikle büyük ve ağır eşyalar taşıdığı için sizin kargonuz da arada nanay oluyor 😂 hadi diyelim mecbur bu firmalardan verdiniz o halde verdiğiniz şubede ki çalışanlardan rica edin kargonuz yola gündüz çıksın ( gece kesinlikle çıkmasın )mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşın yorumu kesinlikle doğru, aktarma merkezlerinde çalışanlar kişiler genellikle yaşlı ve sabıkalı kesimler, inanın deli para eden televizyonlar var mesela tak tuk bi atıyorlar görmeniz lazım ( deli para edecek eşyalar havada uçuyor ) eğer değerli eşyalar işe hepsijet en iyisi ( yurt içinden kesinlikle uzak durunAdoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke futbol oynasalar emin olun daha sağlıklı elinize ulaşır 😂kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-01-2025, 15:05:00Nerdeyse 1 yıl olmuş ama soramadan geçemedim

Ev tipi koşu bandı sipariş verdim ağırlığı 24 Kg
Kargocu arkadaş aradı abi evdeysen geldik aşşağı gelir misin
Dedim ustam işteyim asansör hemen zemin katta girişte kapıya bırakır mısınız
Abi yukarı taşıma zorunlulugumuz yok o zaman şubeden alırsınız dedi kapattı
30 Kg kadar kapıya taşıma zorunluluğu yok mu varsa ben neyi yanlış yaptım
- 28-01-2025, 16:54:46agirligi 20 kg üstü kargolari kata çıkartmak yasak hocam iş sagligi güvenligin kurali dahilinde kuryenin durumuna bagli olarak kendi istegi ile çıķartabilir ancak 50 100 lira bahşiş verin çıkartirkudretguc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karşı tarafla daha önce alışverişim olmamış,tanımadıgım bi adam/firma yani adresim yok adamlarda.zaten kargo fişindede şubeden alınacak yazıyor,peki bu ürün dagıtıma nasıl çıkıyor?