Geldik adrestir bulamadık diye işaretleniyor Aras kargo bir gün iyi uğraşcam ama ne zaman hangi özgüvenle yapıyorlar bunu.
Aras bu konuda dediginiz gibi sıkıntıli kargoyu almazsaniz bile aldiginiz gibi teslimati kapatiyor bizzat şahit olmustum kendi kargomada almadigim halde teslimat girmisler