kudretguc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerdeyse 1 yıl olmuş ama soramadan geçemedim
Ev tipi koşu bandı sipariş verdim ağırlığı 24 Kg
Kargocu arkadaş aradı abi evdeysen geldik aşşağı gelir misin
Dedim ustam işteyim asansör hemen zemin katta girişte kapıya bırakır mısınız
Abi yukarı taşıma zorunlulugumuz yok o zaman şubeden alırsınız dedi kapattı
30 Kg kadar kapıya taşıma zorunluluğu yok mu varsa ben neyi yanlış yaptım
agirligi 20 kg üstü kargolari kata çıkartmak yasak hocam iş sagligi güvenligin kurali dahilinde kuryenin durumuna bagli olarak kendi istegi ile çıķartabilir ancak 50 100 lira bahşiş verin çıkartir