emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam teslim alırken vermem gereken kodlar oluyor fakat adam sorun yok deyip kod istemeden bırakıp gidiyor. Sistemde yakınına teslim edildi tarzı bir şey yazıyor. Bir şikayet gelse teslim almadım yada yanlış kişiye teslim edilmiş deseler mesuliyet kimin ?
Teslimat kodu almadigj taktirde sorumlu her zaman kuryedir bazen acele ettikleri icin kod alamiyorlar