Hocam teslim alırken vermem gereken kodlar oluyor fakat adam sorun yok deyip kod istemeden bırakıp gidiyor. Sistemde yakınına teslim edildi tarzı bir şey yazıyor. Bir şikayet gelse teslim almadım yada yanlış kişiye teslim edilmiş deseler mesuliyet kimin ?