Nerdeyse 1 yıl olmuş ama soramadan geçemedim

Ev tipi koşu bandı sipariş verdim ağırlığı 24 Kg
Kargocu arkadaş aradı abi evdeysen geldik aşşağı gelir misin
Dedim ustam işteyim asansör hemen zemin katta girişte kapıya bırakır mısınız
Abi yukarı taşıma zorunlulugumuz yok o zaman şubeden alırsınız dedi kapattı
30 Kg kadar kapıya taşıma zorunluluğu yok mu varsa ben neyi yanlış yaptım