Arkadaşlar son 7 ayda üst üste yaşadığım kayıplardan dolayı travmatik yaslar, ailesiz tek başıma kalışım gibi bazı durumlar var .
Ama ben son bir aydır çok kötü şeyler yaşıyorum. Sağlıklı düşünemiyorum. Konuşurken kelimelerin yerlerinde bozukluklar lar, Ler gibi ekleri kullanmama , uzun bir cümle kuramama, gibi durumlar oluyor . Bunun haricinde birde birşey düşünürken kitleniyorum... Mesela "arabanın tekerini arkadaşa vermek" ... Teker kısmına geliyorum düşüncem tekerde takılı kalıyor. Devamını getirmeye çalışıyorum diretiyorum. Ama olmuyor. 5 saniye sonra geçiyor..(bir bilinç kaybı olmuyor bu esnada hatta niye tekerde takılı kaldım kalmamaliyim diyip düzeltmeye çalışıyorum düşüncemi ama en az 10 saniye sürüyor) değişik bir şey. Nöbet atakları gibi iki günde bir olan bişey
Psikolojik nedenlerden dolayı mı beynim düzgün çalışmıyor yoksa nörolojik sıkıntılarım mi var (çocukken epilepsi geçmişim var)
Son bir aydır bu söylediklerim çok şiddetli şekilde oluyor.. annem olmadığı için komşulardan yemek geliyor... Akli dengem o kadar bozuluyor ki artık bir ihtimal gönderilen yemeklere mi birşey koyuyorlar da bende böyle etki ediyor diyecek duruma geldim.. (bu bir paraniya belirtisi değildir.. binde bir bile olsa benim ölümü veya aklı dengemi kaybetmemi isteme ihtimalleri olan kişiler var . Henüz tapusu bende olmayan 30 yıllık sermayem var . Ben olmasam pay onlara düşüyor
Not
Pskoljik acılar 7 ay önce başladı
Duygusal dusuncesel bozukluklar 1 aydır var
Epilepsi en son 15 yıl önce olmuştu.. 15 yıldır yok .epilepsiyi gecmisimle ilgili bilginiz olsun diye soyledudm
Psikolog ve Nörologlar lütfen bakın
18
●730
- 21-03-2024, 04:40:52Hocam neden doktora gitmek yerine konu açıyorsunuz? Burda kimse size belli bir şey söyleyemez bu tarz konu açan insanlara şaşırıyorum.
Doktora gitmek x
R10'da konu açmak ✓
Not: Doktora gidip yaşadığınız sıkıntıları anlatıyorsunuz size %100 çözüm yolu üreticeklerdir. - 21-03-2024, 04:45:29Param yok . Yeni iş buldum. Maaş gününü beklemem gerekiyor. Yoksa çürük dişim için de gidecem . Geceleri uyutmuyor..firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenmek istediğim şey şuydu depresyon insanın düşüncelerine böyle zararlar verir mi , yoksa olay beyin sinir sistemi ile daha çok mu alakalı. İlk olarak norologa mi psikologa mi gitmeliyim fikri ile açtım konuyu - 21-03-2024, 04:51:34Bende size diyorum ki burdan fikir almanız çok yanlış güzel hocam. Bir doktorun sizi muayne etmesi lazım sorunun ne olduğunu anlaması lazım. Sağlık burdaki insanların fikirlerine bağlı değildir. Doktora gittiğinizde sizi gerekli bölüme yönlendirirler. Yoksa burda fikir sahibi çok insan var .). Bir doktorun bile sizi görmeden bir tanı koyması yanlış olucaktır. Yaşadığınız şeylerin sebebi bir çok şey olabilir.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 04:53:38Hocam zaten doktorlar baksın dedimfiratxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastanede de ilk muayene böyle cihazsiz testsiz, sadece iki üç soru ile yonlendiriyorlar ya nörolog ya psikolog. - 21-03-2024, 04:55:48" Bir doktorun bile sizi görmeden bir tanı koyması yanlış olacaktır " Belirttiğiniz semptomların bir çok sebebi olabilir. Hiçbir doktor gerekli kontrolleri sağlamadan bi tanı koyacağını sanmıyorum. Doktorla konuşup sorunun neyden kaynaklı olacağını bulucağınız kanaatindeyimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 04:57:36Hocam eğer işinde uzmansa bir kaç soruyla anlayabiliyorlar. Ben 7-8 sene önce ağır bir depresyon yaşamıştım doktor iki parmak hareketi yaptı gözlerime bakarak anladı, ağzını dahi açmadan reçeteyi yazıp yolladı. sonra biraz ilaç biraz kendi irademle yenmiştimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2024, 05:00:44Hocam ne dediğinizi anlıyorum ve katılıyorum da. Ama tecrübelerimden biliyorum. Eskidendi o hasta ile ilgilenme durumları.. Şimdi çalınan sorularla diploma alan menzil tarikatının atadığı kendini beğenmiş kişiler ve benim bulunduğum ilçedeki doktorlar hiç değişmedi hep ulkenin en vasıfsız doktorları sanki sürgün yeri gibi hep bu ilçede oldular. Yıllarca degismmedi . Şimdi gidince değişiklik olacağını sanmıyorum. Umarım konuyu gören arkadaşlar da açtığım konuyu silerler . İçimi döktüm en azından . Zaten burada doktor tavsiyesi almak doğru değil. Real hayattaa ise gerçekten doktor olanı bulmak ta kolay değil. Önümüzdeki hafta başka ilçedeki doktora gideceğim. Belki oralar da hizmet daha iyidirfiratxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle