firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neden doktora gitmek yerine konu açıyorsunuz? Burda kimse size belli bir şey söyleyemez bu tarz konu açan insanlara şaşırıyorum.

Doktora gitmek x
R10'da konu açmak
Param yok . Yeni iş buldum. Maaş gününü beklemem gerekiyor. Yoksa çürük dişim için de gidecem . Geceleri uyutmuyor..

Öğrenmek istediğim şey şuydu depresyon insanın düşüncelerine böyle zararlar verir mi , yoksa olay beyin sinir sistemi ile daha çok mu alakalı. İlk olarak norologa mi psikologa mi gitmeliyim fikri ile açtım konuyu