Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten doktorlar baksın dedim
Hastanede de ilk muayene böyle cihazsiz testsiz, sadece iki üç soru ile yonlendiriyorlar ya nörolog ya psikolog.
Hocam eğer işinde uzmansa bir kaç soruyla anlayabiliyorlar. Ben 7-8 sene önce ağır bir depresyon yaşamıştım doktor iki parmak hareketi yaptı gözlerime bakarak anladı, ağzını dahi açmadan reçeteyi yazıp yolladı. sonra biraz ilaç biraz kendi irademle yenmiştim