firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" Bir doktorun bile sizi görmeden bir tanı koyması yanlış olacaktır " Belirttiğiniz semptomların bir çok sebebi olabilir. Hiçbir doktor gerekli kontrolleri sağlamadan bi tanı koyacağını sanmıyorum. Doktorla konuşup sorunun neyden kaynaklı olacağını bulucağınız kanaatindeyim
Hocam ne dediğinizi anlıyorum ve katılıyorum da. Ama tecrübelerimden biliyorum. Eskidendi o hasta ile ilgilenme durumları.. Şimdi çalınan sorularla diploma alan menzil tarikatının atadığı kendini beğenmiş kişiler ve benim bulunduğum ilçedeki doktorlar hiç değişmedi hep ulkenin en vasıfsız doktorları sanki sürgün yeri gibi hep bu ilçede oldular. Yıllarca degismmedi . Şimdi gidince değişiklik olacağını sanmıyorum. Umarım konuyu gören arkadaşlar da açtığım konuyu silerler . İçimi döktüm en azından . Zaten burada doktor tavsiyesi almak doğru değil. Real hayattaa ise gerçekten doktor olanı bulmak ta kolay değil. Önümüzdeki hafta başka ilçedeki doktora gideceğim. Belki oralar da hizmet daha iyidir