Hocam neden doktora gitmek yerine konu açıyorsunuz? Burda kimse size belli bir şey söyleyemez bu tarz konu açan insanlara şaşırıyorum.

Doktora gitmek x
R10'da konu açmak

Not: Doktora gidip yaşadığınız sıkıntıları anlatıyorsunuz size %100 çözüm yolu üreticeklerdir.