Bende size diyorum ki burdan fikir almanız çok yanlış güzel hocam. Bir doktorun sizi muayne etmesi lazım sorunun ne olduğunu anlaması lazım. Sağlık burdaki insanların fikirlerine bağlı değildir. Doktora gittiğinizde sizi gerekli bölüme yönlendirirler. Yoksa burda fikir sahibi çok insan var .). Bir doktorun bile sizi görmeden bir tanı koyması yanlış olucaktır. Yaşadığınız şeylerin sebebi bir çok şey olabilir.
Hocam zaten doktorlar baksın dedim
Hastanede de ilk muayene böyle cihazsiz testsiz, sadece iki üç soru ile yonlendiriyorlar ya nörolog ya psikolog.