Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Param yok . Yeni iş buldum. Maaş gününü beklemem gerekiyor. Yoksa çürük dişim için de gidecem . Geceleri uyutmuyor..

Öğrenmek istediğim şey şuydu depresyon insanın düşüncelerine böyle zararlar verir mi , yoksa olay beyin sinir sistemi ile daha çok mu alakalı. İlk olarak norologa mi psikologa mi gitmeliyim fikri ile açtım konuyu
Bende size diyorum ki burdan fikir almanız çok yanlış güzel hocam. Bir doktorun sizi muayne etmesi lazım sorunun ne olduğunu anlaması lazım. Sağlık burdaki insanların fikirlerine bağlı değildir. Doktora gittiğinizde sizi gerekli bölüme yönlendirirler. Yoksa burda fikir sahibi çok insan var .). Bir doktorun bile sizi görmeden bir tanı koyması yanlış olucaktır. Yaşadığınız şeylerin sebebi bir çok şey olabilir.