Muhasebe Bürosunda Çalışmak
10
●326
- 06-03-2024, 16:46:18Arkadaşlar Merhaba, bir sorum olacak. Muhasebe bürosunda çalışan veya kariyerine smmm bürolarında başlayan ve daha önce çalışmış arkadaşlar vardır elbet ki. Bende SMMM bürosunda bir iş buldum ve kabul ettim şuanlık stajyer olarak çalışacağım ama genel olarak SMMM bürosunda ortalama kaç maaş alıyorlar ve SMMM bürosunda çalışan kişilerin ne gibi avantajları olabilir sizce? Ayrıca normal SMMM büroluğu dışında ne gibi yerlerde Muhasebe işini yapabilirler?
- Kabul Edilen Cevap
- 0 BeÄŸeni
-
- 06-03-2024, 16:50:07Hocam herkes muhasebeci, maaş konusunda fazla yüksek beklentileriniz olmasın belki asgari ücretin bir tık üstü olabilir.
Belgeniz olur kendi ofisinizi açar ve müşteri bulabilirseniz güzel paralar kazanabilirsiniz.
Eskiden biz Kdv, Stopaj, Sağlık Karnesi gibi işlemler için ssk kuyruklarında az beklemedik
Baktım Muhasebe bana göre değil yazılımcı oldum bende.
Avantaj olarak senden misafirler için çay kahve isteyebilirler - 06-03-2024, 16:53:00Üyeliği durdurulduçalıştığın yere bağlı; ama türkiye de genelde para diye komik bir rakam verirler. o senin yol parana bile yetmez. pinti olurlar, sinekten yağ çıkarırlar. zengin müşterilerinin hesaplarını göre göre onlara özenirler bunun sonucu olarakta cimri olurlar. portföyün yoksa veya yapamayacaksın asgarin maaşın iki katını bile alamazsın onlarca yıl geçse de. ayaklar altında paspas edilmiş bir meslektir malesef. iibf mezunuyum büyük hayallerle gittiğim smmm ofisinde 1 hafta duramadım bir daha asla da gitmem. mesleği öğrenceğim ne olursa olsun yapacağım dersen başarır ve hakkını illa ki alırsın. tüm bu sözlerim genel smmm ortalamasıdır ve çekirdekten gelmeyenler için geçerlidir.
- 06-03-2024, 16:56:59ilerde büro açmayı düşünmeyeceksen boşuna bulaşma , büro açmak için de çevren olması gerekiyor müşteri bulman gerekiyor. gelecek planlamanı yapman gerekiyor işte şimdiden
- 06-03-2024, 17:10:48Büro açmayı planlamıyorum ama muhasebe işini öğrenmek istiyorum sence fazlası ile katkısı olmaz mı, mesela ön muhasebeye geçtiğim de katkısı olur mu sence?halitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2024, 17:25:44Ben 10 yıldır muhasebe sektöründeyim . stajer başladıydan yükselmen uzun sürer ,çok iyi ofise denk gelmen lazım yada gelişmek için çok fazla çaba göstermen lazım, kimse kalkıpta gel sana öğreteyim demez . 10 yıl yanlarında çalışsan 10 yıl boyunca dışarı elemanı olmanda hiçbir sakınca görmezler , yazık gel öğreteyim demezler yani. belgeni alısan eğer şirketlerde hem daha rahat edersin hem maaşın iyi olurxxsemihsarac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2024, 17:32:39Kesinlikle dediklerinize katılıyorum, 2 yıllık bilgisiyarlı muhasebe okumayı planlıyorum. Bilgileriniz için çok teÅŸekkür ederim ❤️☺️halitarzupinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle