Büro açmayı planlamıyorum ama muhasebe işini öğrenmek istiyorum sence fazlası ile katkısı olmaz mı, mesela ön muhasebeye geçtiğim de katkısı olur mu sence?
Ben 10 yıldır muhasebe sektöründeyim . stajer başladıydan yükselmen uzun sürer ,çok iyi ofise denk gelmen lazım yada gelişmek için çok fazla çaba göstermen lazım, kimse kalkıpta gel sana öğreteyim demez . 10 yıl yanlarında çalışsan 10 yıl boyunca dışarı elemanı olmanda hiçbir sakınca görmezler , yazık gel öğreteyim demezler yani. belgeni alısan eğer şirketlerde hem daha rahat edersin hem maaşın iyi olur