Arkadaşlar Merhaba, bir sorum olacak. Muhasebe bürosunda çalışan veya kariyerine smmm bürolarında başlayan ve daha önce çalışmış arkadaşlar vardır elbet ki. Bende SMMM bürosunda bir iş buldum ve kabul ettim şuanlık stajyer olarak çalışacağım ama genel olarak SMMM bürosunda ortalama kaç maaş alıyorlar ve SMMM bürosunda çalışan kişilerin ne gibi avantajları olabilir sizce? Ayrıca normal SMMM büroluğu dışında ne gibi yerlerde Muhasebe işini yapabilirler?