Hocam herkes muhasebeci, maaş konusunda fazla yüksek beklentileriniz olmasın belki asgari ücretin bir tık üstü olabilir.
Belgeniz olur kendi ofisinizi açar ve müşteri bulabilirseniz güzel paralar kazanabilirsiniz.
Eskiden biz Kdv, Stopaj, Sağlık Karnesi gibi işlemler için ssk kuyruklarında az beklemedik
Baktım Muhasebe bana göre değil yazılımcı oldum bende.
Avantaj olarak senden misafirler için çay kahve isteyebilirler