Ben 10 yıldır muhasebe sektöründeyim . stajer başladıydan yükselmen uzun sürer ,çok iyi ofise denk gelmen lazım yada gelişmek için çok fazla çaba göstermen lazım, kimse kalkıpta gel sana öğreteyim demez . 10 yıl yanlarında çalışsan 10 yıl boyunca dışarı elemanı olmanda hiçbir sakınca görmezler , yazık gel öğreteyim demezler yani. belgeni alısan eğer şirketlerde hem daha rahat edersin hem maaşın iyi olur
Kesinlikle dediklerinize katılıyorum, 2 yıllık bilgisiyarlı muhasebe okumayı planlıyorum. Bilgileriniz için çok teşekkür ederim ❤️☺️