• 11-02-2024, 01:16:46
    #19
    Kızı yaptığın işlere adapte edebilirsen tadından yenmez, o yüzden biraz para kazan ama gördüğünde iyiymiş diyebileceği bir miktar olsun. Sonra gel beraber çalışalım de devamı gelir
  • 11-02-2024, 01:19:01
    #20
    Herkesin askine ben iş değil eş diyorum. Hayatı boşa yaşıyoruz iş kovalamaya çalışıyoruz. Belki yaşa büyük abilerim bizim henüz tam yemediğimiz hayatın sillesini yemislerdir de böyle konuşuyorlardır. Ama bence seni mutlu eden şeyi yap. Onla konuşmak seni mutlu ediyorsa konuş. Daha iş konusunda çok fırsatlar çıkar halledilir. Yeterince samimiyet kurduktan sonra anlatırsın zaten durumunu. Belirli bir vakitte işine ayırırsın gün içinde. Devamını zaman gösterir.
  • 11-02-2024, 01:20:28
    #21
    O yaşlardaki aşkın anlamı da başka oluyor ya 😅 Hayatımda bir kızdan ret yediğim zaman yaşım 18'di. Sabahlar geceler birbirine girmişti. O olmazsa artık yaşamın sonra ki dönemlerinin bir önemi yok derdim. Ortak arkadaşımızdı sonuçta. Yıllar geçti. Evlendi. Çocuğu oldu falan. Bir yerde karşılaşıp konuşmuştuk da. Gülüp geçmiştik. Ne o ana karşı bir öfkem ne de sevgim kalmıştı.

    Diyeceksin bu hikayede nereden çıktı. Şunu demek istiyorum. Gördüğüm kadarıyla kızı hayatının merkezine almışsın. Bizden de 'kızı seçmelisin' dememizi istiyorsun. Biz ne dersek diyelim kararı verecek olan kişi sensin. Açıkçası bu konuyu açarak seni ikna etmemizi istiyorsun ama gönlünü ikna edemedikten sonra her şey boş

    Kızı silemeyeceğimize göre o zaman ona uygun bir yaşam modeline geç. Profesyonel ol. 24 saat kızla durmak istiyorsan yine dur ama 25. Saatini de işe ayır
  • 11-02-2024, 01:22:30
    #22
    Shadowfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin askine ben iş değil eş diyorum. Hayatı boşa yaşıyoruz iş kovalamaya çalışıyoruz. Belki yaşa büyük abilerim bizim henüz tam yemediğimiz hayatın sillesini yemislerdir de böyle konuşuyorlardır. Ama bence seni mutlu eden şeyi yap. Onla konuşmak seni mutlu ediyorsa konuş. Daha iş konusunda çok fırsatlar çıkar halledilir. Yeterince samimiyet kurduktan sonra anlatırsın zaten durumunu. Belirli bir vakitte işine ayırırsın gün içinde. Devamını zaman gösterir.
    Aileme Yük Olmak İstemediğim İçin Sosyal medya islemleri ile uğraşıyorum kız ile konuşmaya başlayınca haftalık 1x.xxx olan para 3xxx-5xxx Oldu Fakat Para Degil Önemli Olan Kenarda Olan Param Var Kızı Kendimden Çok Seviyorum Yani Yaşım Belki Foruma Göre Küçüktür En Genç Üyelerdenim.
  • 11-02-2024, 01:23:48
    #23
    Kesinlikle iş hocam. Benim nezdimde genç ve para kazanmaya aç bir bireyin başına gelebilecek en kötü tuzaklardan bir tanesidir. Sevgisiz olur mu tabi ki olmaz. Ancak iş her zaman benim için daha önemlidir. İlk başlarda güzel olur, bir müddet geçer artık sürekli görmek istersin. Sen onun yanına gidersin o senin yanına gelir. Gün geçtikçe işe ayırabileceğin zaman daralır ve çıkmaz bir döngüye girer. Önce iş, ondan sonra sevgi.
  • 11-02-2024, 01:23:55
    #24
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yaşlardaki aşkın anlamı da başka oluyor ya 😅 Hayatımda bir kızdan ret yediğim zaman yaşım 18'di. Sabahlar geceler birbirine girmişti. O olmazsa artık yaşamın sonra ki dönemlerinin bir önemi yok derdim. Ortak arkadaşımızdı sonuçta. Yıllar geçti. Evlendi. Çocuğu oldu falan. Bir yerde karşılaşıp konuşmuştuk da. Gülüp geçmiştik. Ne o ana karşı bir öfkem ne de sevgim kalmıştı.

    Diyeceksin bu hikayede nereden çıktı. Şunu demek istiyorum. Gördüğüm kadarıyla kızı hayatının merkezine almışsın. Bizden de 'kızı seçmelisin' dememizi istiyorsun. Biz ne dersek diyelim kararı verecek olan kişi sensin. Açıkçası bu konuyu açarak seni ikna etmemizi istiyorsun ama gönlünü ikna edemedikten sonra her şey boş

    Kızı silemeyeceğimize göre o zaman ona uygun bir yaşam modeline geç. Profesyonel ol. 24 saat kızla durmak istiyorsan yine dur ama 25. Saatini de işe ayır
    İkna İstemiyorum Ama Yaziniza İkna Oldum Herkes Gelip Geçici Fakat Bu Kızın Varlığı Mutlu Ediyor İş Yapıp Uzgun Takılmaktansa Kızla mutlu zaman geçiriyorum
  • 11-02-2024, 01:25:10
    #25
    emirhanxyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle iş hocam. Benim nezdimde genç ve para kazanmaya aç bir bireyin başına gelebilecek en kötü tuzaklardan bir tanesidir. Sevgisiz olur mu tabi ki olmaz. Ancak iş her zaman benim için daha önemlidir. İlk başlarda güzel olur, bir müddet geçer artık sürekli görmek istersin. Sen onun yanına gidersin o senin yanına gelir. Gün geçtikçe işe ayırabileceğin zaman daralır ve çıkmaz bir döngüye girer. Önce iş, ondan sonra sevgi.
    İkisi Tam Oturdu Diyorum Kızın Mesajına Saatler Sonra Cevap Vermeye Başladım Kız İle Aramız Açılıyor Derken Suanlik İşi 2. PLana Attim Neler Yapacağım Forumdaki Deneyimli Abilerime Sorayım dedim
  • 11-02-2024, 01:25:15
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aileme Yük Olmak İstemediğim İçin Sosyal medya islemleri ile uğraşıyorum kız ile konuşmaya başlayınca haftalık 1x.xxx olan para 3xxx-5xxx Oldu Fakat Para Degil Önemli Olan Kenarda Olan Param Var Kızı Kendimden Çok Seviyorum Yani Yaşım Belki Foruma Göre Küçüktür En Genç Üyelerdenim.
    Eğer hislerinde haklıysan dediğim gibi sorun etmez ve kendine iş için zaman ayırırsın. Bu çözülecek bir şey. İnsanın eline bu tarz mutluluk fırsatları iş fırsatından daha az geliyor bence. Tabi eğer gerçekten çok sıkıntı oluyorsa konuşman ve orta yol bulamıyorsan ben de işe devam et derim.
  • 11-02-2024, 01:27:18
    #27
    Shadowfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer hislerinde haklıysan dediğim gibi sorun etmez ve kendine iş için zaman ayırırsın. Bu çözülecek bir şey. İnsanın eline bu tarz mutluluk fırsatları iş fırsatından daha az geliyor bence. Tabi eğer gerçekten çok sıkıntı oluyorsa konuşman ve orta yol bulamıyorsan ben de işe devam et derim.
    Cidden Ruhsal Olarak Yoruldum 13 Yaşımdan Berli Aileme Yük Olmamak İçin Birseyler İle İlgilendim 14 Yaşımda Asgari Ücret Kazanmaya Başladım Derken Yoruldum Şimdi Motor Alicam Tüm Sosyal Medya Hesaplarımı Döndürüp R10 A Da Ara Vermeyi Düşünüyorum Biraz Dinlenmem Gerek...
    • Shadowfire
    Shadowfire bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.