Herkesin askine ben iş değil eş diyorum. Hayatı boşa yaşıyoruz iş kovalamaya çalışıyoruz. Belki yaşa büyük abilerim bizim henüz tam yemediğimiz hayatın sillesini yemislerdir de böyle konuşuyorlardır. Ama bence seni mutlu eden şeyi yap. Onla konuşmak seni mutlu ediyorsa konuş. Daha iş konusunda çok fırsatlar çıkar halledilir. Yeterince samimiyet kurduktan sonra anlatırsın zaten durumunu. Belirli bir vakitte işine ayırırsın gün içinde. Devamını zaman gösterir.