Shadowfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer hislerinde haklıysan dediğim gibi sorun etmez ve kendine iş için zaman ayırırsın. Bu çözülecek bir şey. İnsanın eline bu tarz mutluluk fırsatları iş fırsatından daha az geliyor bence. Tabi eğer gerçekten çok sıkıntı oluyorsa konuşman ve orta yol bulamıyorsan ben de işe devam et derim.
Cidden Ruhsal Olarak Yoruldum 13 Yaşımdan Berli Aileme Yük Olmamak İçin Birseyler İle İlgilendim 14 Yaşımda Asgari Ücret Kazanmaya Başladım Derken Yoruldum Şimdi Motor Alicam Tüm Sosyal Medya Hesaplarımı Döndürüp R10 A Da Ara Vermeyi Düşünüyorum Biraz Dinlenmem Gerek...