Kesinlikle iş hocam. Benim nezdimde genç ve para kazanmaya aç bir bireyin başına gelebilecek en kötü tuzaklardan bir tanesidir. Sevgisiz olur mu tabi ki olmaz. Ancak iş her zaman benim için daha önemlidir. İlk başlarda güzel olur, bir müddet geçer artık sürekli görmek istersin. Sen onun yanına gidersin o senin yanına gelir. Gün geçtikçe işe ayırabileceğin zaman daralır ve çıkmaz bir döngüye girer. Önce iş, ondan sonra sevgi.