Herkesin askine ben iş değil eş diyorum. Hayatı boşa yaşıyoruz iş kovalamaya çalışıyoruz. Belki yaşa büyük abilerim bizim henüz tam yemediğimiz hayatın sillesini yemislerdir de böyle konuşuyorlardır. Ama bence seni mutlu eden şeyi yap. Onla konuşmak seni mutlu ediyorsa konuş. Daha iş konusunda çok fırsatlar çıkar halledilir. Yeterince samimiyet kurduktan sonra anlatırsın zaten durumunu. Belirli bir vakitte işine ayırırsın gün içinde. Devamını zaman gösterir.
Aileme Yük Olmak İstemediğim İçin Sosyal medya islemleri ile uğraşıyorum kız ile konuşmaya başlayınca haftalık 1x.xxx olan para 3xxx-5xxx Oldu Fakat Para Degil Önemli Olan Kenarda Olan Param Var Kızı Kendimden Çok Seviyorum Yani Yaşım Belki Foruma Göre Küçüktür En Genç Üyelerdenim.