O yaşlardaki aşkın anlamı da başka oluyor ya 😅 Hayatımda bir kızdan ret yediğim zaman yaşım 18'di. Sabahlar geceler birbirine girmişti. O olmazsa artık yaşamın sonra ki dönemlerinin bir önemi yok derdim. Ortak arkadaşımızdı sonuçta. Yıllar geçti. Evlendi. Çocuğu oldu falan. Bir yerde karşılaşıp konuşmuştuk da. Gülüp geçmiştik. Ne o ana karşı bir öfkem ne de sevgim kalmıştı.
Diyeceksin bu hikayede nereden çıktı. Şunu demek istiyorum. Gördüğüm kadarıyla kızı hayatının merkezine almışsın. Bizden de 'kızı seçmelisin' dememizi istiyorsun. Biz ne dersek diyelim kararı verecek olan kişi sensin. Açıkçası bu konuyu açarak seni ikna etmemizi istiyorsun ama gönlünü ikna edemedikten sonra her şey boş
Kızı silemeyeceğimize göre o zaman ona uygun bir yaşam modeline geç. Profesyonel ol. 24 saat kızla durmak istiyorsan yine dur ama 25. Saatini de işe ayır