• 29-01-2024, 13:38:56
    #1
    Merhabalar fabrikada çalışan arkadaşlarım var mı şartları ne durumda.maaslar yetiyor mu . 17+6bin sendika primi alıyoruz ama acayip az geliyor bana inanın hiç çalışmak istemiyorum. Ama yapacak bir şeyimiz yok
  • 29-01-2024, 13:40:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaç saat çalışıyorsunuz hocam
  • 29-01-2024, 13:41:37
    #3
    Kayseri de sadece asgari ücret veren fabrikalar var daha 1 ay oldu çıktım dahada fabrikaya girmem. 2 senemi verdim zam bile vermediler sendikasız yerde çalışılmaz siz olduğunuz yerde durun bence
  • 29-01-2024, 13:45:31
    #4
    Mano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar fabrikada çalışan arkadaşlarım var mı şartları ne durumda.maaslar yetiyor mu . 17+6bin sendika primi alıyoruz ama acayip az geliyor bana inanın hiç çalışmak istemiyorum. Ama yapacak bir şeyimiz yok
    @neto;
  • 29-01-2024, 13:49:22
    #5
    Güncel ocak zammı ile sendikalı yerlerin çalışan maaşı ne kadar arkadaşlar?
  • 29-01-2024, 13:56:40
    #6
    Orta anadolu tekstil fabrikasında tam ben 4 ay oldu ama alışamadım bir türlü
    bahattins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayseri de sadece asgari ücret veren fabrikalar var daha 1 ay oldu çıktım dahada fabrikaya girmem. 2 senemi verdim zam bile vermediler sendikasız yerde çalışılmaz siz olduğunuz yerde durun bence
  • 29-01-2024, 13:58:13
    #7
    06.45 14.45
    14.45 22.45
    22.45 06.45
    Ama yer uzak olduğu için çalışma saatinden 1.5 saat önce servise biniyorum
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç saat çalışıyorsunuz hocam
  • 29-01-2024, 13:58:51
    #8
    Bir enerji firmasında çalışıyorum. Arşiv bölümünde.
    İşe ilk girdiğimde asgari ücretten %20 fazla alıyordum. Zamanla maaşı o kadar düşürdüler ki asgari ücrete yaklaştı. 5 yıldan fazladır çalışıyorum.
    Son 1 yıl mobbinge maruz kaldım. Maaşımı asgari ücrete düşürdüler. En son üst yöneticiye şikayet ettim. Mobbing yaşadığımı belirttim. Haklarımı alıp çıkmak istediğimi söyledim. Yönetim kuruluna sunacağını söyledi. Yönetim kurulu onay vermemiş. Askıya almışlar.
    Ne yapacağımı bilmiyorum açıkcası.
    Yeni zamlar henüz açıklanmadı. Çıkartacaklarsa yine asgari verir. çıkartmayacaksa belki bir tık üstünü verir.
    Avukat bulup haklarımı öğrenip çıkıp dava açmayı düşünüyorum. Ne kjadar maaş verecekleri ile ilgilenmiyorum. Tek sorun iş bulabilir miyim bilmiyorum. onlar çıkarsaydı en azından işsizlik maaşı alırdım.
  • 29-01-2024, 14:02:31
    #9
    Öyle ki aslında Türkiye'nin en alt kademesi olarak görüyorum kendi bakis açımdan bakınca çünkü sadece karın tokluğuna çalışılan tek yer fabrikalar malesef. Ve damarlarındaki kana kadar alan yer fabrikalar . Kendime çok kızıyorum memur olmadığım için hem iş hafifliği ve 2 katı maaş ile hayat surmek varken 3 vardiya çalışıp gece gündüzün olmadan asgari ucrete çalışmak zoruma gidiyor ama yapicak birşey yok iyi bir iş bulana kadar devam