Öyle ki aslında Türkiye'nin en alt kademesi olarak görüyorum kendi bakis açımdan bakınca çünkü sadece karın tokluğuna çalışılan tek yer fabrikalar malesef. Ve damarlarındaki kana kadar alan yer fabrikalar . Kendime çok kızıyorum memur olmadığım için hem iş hafifliği ve 2 katı maaş ile hayat surmek varken 3 vardiya çalışıp gece gündüzün olmadan asgari ucrete çalışmak zoruma gidiyor ama yapicak birşey yok iyi bir iş bulana kadar devam