Konu
Fabrikada çalışan var mı ?
29-01-2024, 13:41:37
#3
bahattins
Kayseri de sadece asgari ücret veren fabrikalar var daha 1 ay oldu çıktım dahada fabrikaya girmem. 2 senemi verdim zam bile vermediler sendikasız yerde çalışılmaz siz olduğunuz yerde durun bence