Konu
Fabrikada çalışan var mı ?
29-01-2024, 13:38:56
#1
Mano
Merhabalar fabrikada çalışan arkadaşlarım var mı şartları ne durumda.maaslar yetiyor mu . 17+6bin sendika primi alıyoruz ama acayip az geliyor bana inanın hiç çalışmak istemiyorum. Ama yapacak bir şeyimiz yok