Merhabalar fabrikada çalışan arkadaşlarım var mı şartları ne durumda.maaslar yetiyor mu . 17+6bin sendika primi alıyoruz ama acayip az geliyor bana inanın hiç çalışmak istemiyorum. Ama yapacak bir şeyimiz yok