Konu
Fabrikada çalışan var mı ?
29-01-2024, 13:58:13
#7
Mano
06.45 14.45
14.45 22.45
22.45 06.45
Ama yer uzak olduğu için çalışma saatinden 1.5 saat önce servise biniyorum
Winman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaç saat çalışıyorsunuz hocam