Konu
Fabrikada çalışan var mı ?
29-01-2024, 13:45:31
#4
obisa
Mano adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar fabrikada çalışan arkadaşlarım var mı şartları ne durumda.maaslar yetiyor mu . 17+6bin sendika primi alıyoruz ama acayip az geliyor bana inanın hiç çalışmak istemiyorum. Ama yapacak bir şeyimiz yok
@
neto
;