Orta anadolu tekstil fabrikasında tam ben 4 ay oldu ama alışamadım bir türlü
Kayseri de sadece asgari ücret veren fabrikalar var daha 1 ay oldu çıktım dahada fabrikaya girmem. 2 senemi verdim zam bile vermediler sendikasız yerde çalışılmaz siz olduğunuz yerde durun bence