• 21-01-2024, 13:57:50
    #1
    Merhaba, bir üniversitede Aralık ayında yapmış olduğum başvuruda atanmaya hak kazananlar listesinde yedeklerdeydim. 30 Asilden yalnızca 9 kişi evrakları teslim etmiş sonra süre bitince 21 tane yedek çağırdılar ben 45. sıradayım arkamda da 80 kişi var. Bunlar da teslim etmezse 2. yedeklere geçiyor mu sıra çünkü başvuru durumu hala “Bekliyor” olarak gözüküyor kariyerkapısında. Bilgisi olan var mı? Kadro tamamlanana dek yedekler çağırılmaya devam eder mi?
  • 21-01-2024, 14:02:06
    #2
    Bir memur olarak evet sıradaki yedeklere geçer onlarda evrakları teslim etmezse.
    Fakat yine bir memur olarak memur olmanı tavsiye etmem
  • 21-01-2024, 14:05:57
    #3
    kadro dolana denk sırayla çağırırlar hocam bekarsan 31k alırsın
  • 21-01-2024, 14:06:09
    #4
    bilgiliyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir memur olarak evet sıradaki yedeklere geçer onlarda evrakları teslim etmezse.
    Fakat yine bir memur olarak memur olmanı tavsiye etmem
    merhaba, ne yapalım hocam? Vergilerin altında ezilmeye devam mı edelim yoksa özel sektördeki mobbinglere mi katlanalım? Ya da asgari ücret ile günümüzü mü harcayalım? Şu an biraz insancıl yaşamak için memur maaşı ve çalışma şartları uygun. ☺
  • 21-01-2024, 14:09:36
    #5
    Çakılı kadro olacağınızı aklınızdan çıkarmayın yalnız kadro tamamlanıncaya kadar da devam eder
  • 21-01-2024, 14:11:58
    #6
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, ne yapalım hocam? Vergilerin altında ezilmeye devam mı edelim yoksa özel sektördeki mobbinglere mi katlanalım? Ya da asgari ücret ile günümüzü mü harcayalım? Şu an biraz insancıl yaşamak için memur maaşı ve çalışma şartları uygun. ☺
    Bende devlet kurumunda staj yapıyorum kim kimden ustse itden kötü yapıyor en ufak hatada hocam ama özeli görmedim daha
  • 21-01-2024, 14:14:49
    #7
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, ne yapalım hocam? Vergilerin altında ezilmeye devam mı edelim yoksa özel sektördeki mobbinglere mi katlanalım? Ya da asgari ücret ile günümüzü mü harcayalım? Şu an biraz insancıl yaşamak için memur maaşı ve çalışma şartları uygun. ☺
    Mobbing kamuda da var özel sektördekinden farksız
  • 21-01-2024, 14:16:21
    #8
    TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende devlet kurumunda staj yapıyorum kim kimden ustse itden kötü yapıyor en ufak hatada hocam ama özeli görmedim daha
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobbing kamuda da var özel sektördekinden farksız
    Ah hocalarım ah.. Bir çıkar yol bile bulamıyoruz. İki ucu ... . Sağlıcakla kalın. ☺
  • 21-01-2024, 14:22:05
    #9
    Ben memur olmanı öneririm, düz memur olarak atan Üniversite önermem çakılı kadrodur. Yinede kadroya geçene kadar o kamu kurumunda hali hazırda var olan bir ünvan ile ilgili bir bölüm bitir açıktan veya örgün olarak sonra ünvan değişikliği yaparsın, en kral maaşı alır keyfine bakarsın. Memurluk yaparken diğer işlerinide yürütebilirsin yine boş kaldığın vakitlerde, ancak yasal olarak memurun ticari başka bir faaliyette bulunması yasal değil ama neredeyse herkesin bir faaliyeti var.