Bende devlet kurumunda staj yapıyorum kim kimden ustse itden kötü yapıyor en ufak hatada hocam ama özeli görmedim daha
Mobbing kamuda da var özel sektördekinden farksız
Ah hocalarım ah.. Bir çıkar yol bile bulamıyoruz. İki ucu ... . Sağlıcakla kalın. ☺