TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende devlet kurumunda staj yapıyorum kim kimden ustse itden kötü yapıyor en ufak hatada hocam ama özeli görmedim daha
Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobbing kamuda da var özel sektördekinden farksız
Ah hocalarım ah.. Bir çıkar yol bile bulamıyoruz. İki ucu ... . Sağlıcakla kalın. ☺