Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, ne yapalım hocam? Vergilerin altında ezilmeye devam mı edelim yoksa özel sektördeki mobbinglere mi katlanalım? Ya da asgari ücret ile günümüzü mü harcayalım? Şu an biraz insancıl yaşamak için memur maaşı ve çalışma şartları uygun. ☺
Mobbing kamuda da var özel sektördekinden farksız