merhaba, ne yapalım hocam? Vergilerin altında ezilmeye devam mı edelim yoksa özel sektördeki mobbinglere mi katlanalım? Ya da asgari ücret ile günümüzü mü harcayalım? Şu an biraz insancıl yaşamak için memur maaşı ve çalışma şartları uygun. ☺
Bende devlet kurumunda staj yapıyorum kim kimden ustse itden kötü yapıyor en ufak hatada hocam ama özeli görmedim daha