Ben memur olmanı öneririm, düz memur olarak atan Üniversite önermem çakılı kadrodur. Yinede kadroya geçene kadar o kamu kurumunda hali hazırda var olan bir ünvan ile ilgili bir bölüm bitir açıktan veya örgün olarak sonra ünvan değişikliği yaparsın, en kral maaşı alır keyfine bakarsın. Memurluk yaparken diğer işlerinide yürütebilirsin yine boş kaldığın vakitlerde, ancak yasal olarak memurun ticari başka bir faaliyette bulunması yasal değil ama neredeyse herkesin bir faaliyeti var.