Merhaba, bir üniversitede Aralık ayında yapmış olduğum başvuruda atanmaya hak kazananlar listesinde yedeklerdeydim. 30 Asilden yalnızca 9 kişi evrakları teslim etmiş sonra süre bitince 21 tane yedek çağırdılar ben 45. sıradayım arkamda da 80 kişi var. Bunlar da teslim etmezse 2. yedeklere geçiyor mu sıra çünkü başvuru durumu hala Bekliyor olarak gözüküyor kariyerkapısında. Bilgisi olan var mı? Kadro tamamlanana dek yedekler çağırılmaya devam eder mi?