bilgiliyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir memur olarak evet sıradaki yedeklere geçer onlarda evrakları teslim etmezse.
Fakat yine bir memur olarak memur olmanı tavsiye etmem
merhaba, ne yapalım hocam? Vergilerin altında ezilmeye devam mı edelim yoksa özel sektördeki mobbinglere mi katlanalım? Ya da asgari ücret ile günümüzü mü harcayalım? Şu an biraz insancıl yaşamak için memur maaşı ve çalışma şartları uygun. ☺