ne işe yarıyor bilen var mı
SGK'ya 2.000TL borçlu çıktım
26
●1.096
- 11-01-2024, 03:21:33Sigortalı olarak çalışmıyorsanız ve yeşil kart kapsamında değilseniz, GSS yani Genel sağlık sigortası primini her ay ödemek zorundasınız, ödemezseniz sağlık hizmeti alamazsınız. Ben yıllardır ödüyorum. 2 taksit geçerse, Yani 60 gün borcunuz olursa bile sağlık hizmeti almaya devam ediyorsunuz, fakat 1 yılda doktora hiç gitmeseniz bile 12 aylık GSS primini ödemeniz lazım, Geçenlerde 7000 lira ödemiştim bu gün 1900 lira daha ödedim.
- 11-01-2024, 10:51:3618 yaşındaysanız ve son 2 yılda liseden mezun olduysanız sgk ya başvurup borcu sildirebilirsiniz. Borç silinir 20 yaşınıza kadar üniversiteye gitmeseniz dahi sgk nız babanızınkine bağlanır ücret ödemezsiniz. Bulunduğunuz bölgedeki sgk binasına gitmeniz yeterli.ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 15:03:06Cimer üzerinden istekte bulundum dönüş bekliyorum.D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 18:23:21Geçenlerde 4 bin ödedim. İlaç alırken acayip fiyat farkı oluşuyor diye.
Çalışmayan kişilerin ödemesi gereken GSS Prim borcu kadar gereksiz saçma bir şey yok.
Valiliğe yolum düştü gittim ve şu cevabı aldım:
Babanın arabası var, evi var. Bunu ödemek zorundasın.
Benim değil babamın var
ama işte aynı evde yaşayınca böyle oluyor. Ailede kişi başına düşen gelir miktarı artınca ödemek zorunluymuş.
Düşük olanlar da yeşil kart alıp sıyrılabiliyor.
Ama gerçekten saçma değil mi? Hastaneye sürekli gitmiyorum ve bunun için her ay borç ödemek .. 🤷 - 11-01-2024, 21:02:30malasef öyle...rahat 15 yıl oldu ben hastahaneye gitmeyeli.nadir gerek oluyor,her hastalandıgımda hastahaneye giden birisi degilim yani gerçekten kötü olmam gerek gitmem içinD3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o durumdada özele gidiyorum zaten,ama gss istemelerine engel olmuyor tabi bu.daha önce hep ödemiştim,bıraktım ödemeyi.bakalım ne olucak
- 12-01-2024, 01:21:15Özelde şu anda çok pahalı, GSS değil Zss zorunlu sağlık sigortası bizimki シ Aslında daha uygun olsa yada sadece hasta olduğun, doktora gittiğin zaman için bir ödeme çıkarsa daha iyi, ben yıl içerisinde hiç hasta olmadım belki neden boşuna ödeme yapayım.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2024, 01:53:06malasef öyle.dedigim gibi hocam sen yıl içinde diyorsun,benim rahat 15 yıl olduD3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yıldır almadıgım hizmetin ödemesini yapıyorum.
o durumdada özele gidiyorum zaten,ama gss istemelerine engel olmuyor tabi bu.daha önce hep ödemiştim,bıraktım ödemeyi.bakalım ne olucak