• 11-01-2024, 03:06:08
    #19
    gss sonuçta sigorta ama niye sigortanız yok diye para alınıyor ozaman bu gss sadece bizden para almak için mi var ne işe yarıyor bilen var mı
  • 11-01-2024, 03:21:33
    #20
    Sigortalı olarak çalışmıyorsanız ve yeşil kart kapsamında değilseniz, GSS yani Genel sağlık sigortası primini her ay ödemek zorundasınız, ödemezseniz sağlık hizmeti alamazsınız. Ben yıllardır ödüyorum. 2 taksit geçerse, Yani 60 gün borcunuz olursa bile sağlık hizmeti almaya devam ediyorsunuz, fakat 1 yılda doktora hiç gitmeseniz bile 12 aylık GSS primini ödemeniz lazım, Geçenlerde 7000 lira ödemiştim bu gün 1900 lira daha ödedim.
  • 11-01-2024, 04:20:19
    #21
    Benimde aynı durum vardı gittim sildiler
  • 11-01-2024, 10:51:36
    #22
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşındayım hocam 2 sene boyunca sadece yaz tatillerinde çalıştım SGK girişim olsun diye.
    Üniversiteye hazırlanıyorum mezun senemdeyim.
    18 yaşındaysanız ve son 2 yılda liseden mezun olduysanız sgk ya başvurup borcu sildirebilirsiniz. Borç silinir 20 yaşınıza kadar üniversiteye gitmeseniz dahi sgk nız babanızınkine bağlanır ücret ödemezsiniz. Bulunduğunuz bölgedeki sgk binasına gitmeniz yeterli.
  • 11-01-2024, 15:03:06
    #23
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşındaysanız ve son 2 yılda liseden mezun olduysanız sgk ya başvurup borcu sildirebilirsiniz. Borç silinir 20 yaşınıza kadar üniversiteye gitmeseniz dahi sgk nız babanızınkine bağlanır ücret ödemezsiniz. Bulunduğunuz bölgedeki sgk binasına gitmeniz yeterli.
    Cimer üzerinden istekte bulundum dönüş bekliyorum.
  • 11-01-2024, 18:23:21
    #24
    Geçenlerde 4 bin ödedim. İlaç alırken acayip fiyat farkı oluşuyor diye.
    Çalışmayan kişilerin ödemesi gereken GSS Prim borcu kadar gereksiz saçma bir şey yok.

    Valiliğe yolum düştü gittim ve şu cevabı aldım:
    Babanın arabası var, evi var. Bunu ödemek zorundasın.

    Benim değil babamın var ama işte aynı evde yaşayınca böyle oluyor. Ailede kişi başına düşen gelir miktarı artınca ödemek zorunluymuş.
    Düşük olanlar da yeşil kart alıp sıyrılabiliyor.

    Ama gerçekten saçma değil mi? Hastaneye sürekli gitmiyorum ve bunun için her ay borç ödemek .. 🤷
  • 11-01-2024, 21:02:30
    #25
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortalı olarak çalışmıyorsanız ve yeşil kart kapsamında değilseniz, GSS yani Genel sağlık sigortası primini her ay ödemek zorundasınız, ödemezseniz sağlık hizmeti alamazsınız. Ben yıllardır ödüyorum. 2 taksit geçerse, Yani 60 gün borcunuz olursa bile sağlık hizmeti almaya devam ediyorsunuz, fakat 1 yılda doktora hiç gitmeseniz bile 12 aylık GSS primini ödemeniz lazım, Geçenlerde 7000 lira ödemiştim bu gün 1900 lira daha ödedim.
    malasef öyle...rahat 15 yıl oldu ben hastahaneye gitmeyeli.nadir gerek oluyor,her hastalandıgımda hastahaneye giden birisi degilim yani gerçekten kötü olmam gerek gitmem için o durumdada özele gidiyorum zaten,ama gss istemelerine engel olmuyor tabi bu.daha önce hep ödemiştim,bıraktım ödemeyi.bakalım ne olucak
  • 12-01-2024, 01:21:15
    #26
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malasef öyle...rahat 15 yıl oldu ben hastahaneye gitmeyeli.nadir gerek oluyor,her hastalandıgımda hastahaneye giden birisi degilim yani gerçekten kötü olmam gerek gitmem için o durumdada özele gidiyorum zaten,ama gss istemelerine engel olmuyor tabi bu.daha önce hep ödemiştim,bıraktım ödemeyi.bakalım ne olucak
    Özelde şu anda çok pahalı, GSS değil Zss zorunlu sağlık sigortası bizimki シ Aslında daha uygun olsa yada sadece hasta olduğun, doktora gittiğin zaman için bir ödeme çıkarsa daha iyi, ben yıl içerisinde hiç hasta olmadım belki neden boşuna ödeme yapayım.
  • 12-01-2024, 01:53:06
    #27
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelde şu anda çok pahalı, GSS değil Zss zorunlu sağlık sigortası bizimki シ Aslında daha uygun olsa yada sadece hasta olduğun, doktora gittiğin zaman için bir ödeme çıkarsa daha iyi, ben yıl içerisinde hiç hasta olmadım belki neden boşuna ödeme yapayım.
    malasef öyle.dedigim gibi hocam sen yıl içinde diyorsun,benim rahat 15 yıl oldu 15 yıldır almadıgım hizmetin ödemesini yapıyorum.