Sigortalı olarak çalışmıyorsanız ve yeşil kart kapsamında değilseniz, GSS yani Genel sağlık sigortası primini her ay ödemek zorundasınız, ödemezseniz sağlık hizmeti alamazsınız. Ben yıllardır ödüyorum. 2 taksit geçerse, Yani 60 gün borcunuz olursa bile sağlık hizmeti almaya devam ediyorsunuz, fakat 1 yılda doktora hiç gitmeseniz bile 12 aylık GSS primini ödemeniz lazım, Geçenlerde 7000 lira ödemiştim bu gün 1900 lira daha ödedim.