D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özelde şu anda çok pahalı, GSS değil Zss zorunlu sağlık sigortası bizimki シ Aslında daha uygun olsa yada sadece hasta olduğun, doktora gittiğin zaman için bir ödeme çıkarsa daha iyi, ben yıl içerisinde hiç hasta olmadım belki neden boşuna ödeme yapayım.
malasef öyle.dedigim gibi hocam sen yıl içinde diyorsun,benim rahat 15 yıl oldu 15 yıldır almadıgım hizmetin ödemesini yapıyorum.