ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaşındayım hocam 2 sene boyunca sadece yaz tatillerinde çalıştım SGK girişim olsun diye.
Üniversiteye hazırlanıyorum mezun senemdeyim.
18 yaşındaysanız ve son 2 yılda liseden mezun olduysanız sgk ya başvurup borcu sildirebilirsiniz. Borç silinir 20 yaşınıza kadar üniversiteye gitmeseniz dahi sgk nız babanızınkine bağlanır ücret ödemezsiniz. Bulunduğunuz bölgedeki sgk binasına gitmeniz yeterli.