malasef öyle...rahat 15 yıl oldu ben hastahaneye gitmeyeli.nadir gerek oluyor,her hastalandıgımda hastahaneye giden birisi degilim yani gerçekten kötü olmam gerek gitmem için

o durumdada özele gidiyorum zaten,ama gss istemelerine engel olmuyor tabi bu.daha önce hep ödemiştim,bıraktım ödemeyi.bakalım ne olucak
Özelde şu anda çok pahalı, GSS değil Zss zorunlu sağlık sigortası bizimki シ Aslında daha uygun olsa yada sadece hasta olduğun, doktora gittiğin zaman için bir ödeme çıkarsa daha iyi, ben yıl içerisinde hiç hasta olmadım belki neden boşuna ödeme yapayım.