Geçenlerde 4 bin ödedim. İlaç alırken acayip fiyat farkı oluşuyor diye.
Çalışmayan kişilerin ödemesi gereken GSS Prim borcu kadar gereksiz saçma bir şey yok.

Valiliğe yolum düştü gittim ve şu cevabı aldım:
Babanın arabası var, evi var. Bunu ödemek zorundasın.

Benim değil babamın var ama işte aynı evde yaşayınca böyle oluyor. Ailede kişi başına düşen gelir miktarı artınca ödemek zorunluymuş.
Düşük olanlar da yeşil kart alıp sıyrılabiliyor.

Ama gerçekten saçma değil mi? Hastaneye sürekli gitmiyorum ve bunun için her ay borç ödemek .. 🤷