• 11-01-2024, 00:29:31
    #10
    işten cıkarken işşizlik maaşı aldıysanız 6ay boyunca işkur sizin yerinize öder. Eğer gelir testi yaptırmadıysanız ve çalışmıyorsanız gss yani genel sağlık sigortasını en yüksek basamaktan aylık olarak yatırmanız gerekir. Aynı olayı ben yaşadım. Eğer gelir testi yaptırmadıysanız gidip yaptırın uygun çıkarsa geçmiş borçlar veya faizler siliniyor
  • 11-01-2024, 00:33:56
    #11
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işten cıkarken işşizlik maaşı aldıysanız 6ay boyunca işkur sizin yerinize öder. Eğer gelir testi yaptırmadıysanız ve çalışmıyorsanız gss yani genel sağlık sigortasını en yüksek basamaktan aylık olarak yatırmanız gerekir. Aynı olayı ben yaşadım. Eğer gelir testi yaptırmadıysanız gidip yaptırın uygun çıkarsa geçmiş borçlar veya faizler siliniyor
    İşsizlik maaşı falan almadım. Kısa dönem çalışıp çıktım
  • 11-01-2024, 00:35:24
    #12
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşsizlik maaşı falan almadım. Kısa dönem çalışıp çıktım
    almadıysanız sızın odemenız gerekıyordu. e devletten gelır testı sonuclarına bakın. Eger bulunamadı yazıyorsa bulundugunuz ılcenın yardım vakfına gıdıp gelır testı yaptırın
  • 11-01-2024, 00:35:26
    #13
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşındayım hocam 2 sene boyunca sadece yaz tatillerinde çalıştım SGK girişim olsun diye.
    Üniversiteye hazırlanıyorum mezun senemdeyim.
    Sigorta girişiniz olduğunda yaşa bakılmıyor artık, diğer arkadaşların da dediği gibi tek şansınız gelir testi sanırım.
  • 11-01-2024, 00:36:32
    #14
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almadıysanız sızın odemenız gerekıyordu. e devletten gelır testı sonuclarına bakın. Eger bulunamadı yazıyorsa bulundugunuz ılcenın yardım vakfına gıdıp gelır testı yaptırın
    Gelir testi sonucu bulunamamıştır.
  • 11-01-2024, 00:36:34
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da tebligat gelmişti 6-7 k civarıydı galiba. ödemedim duruyor. çalışmadığımız zamanlar için borçlu çıkartıyorlar saçma sapan iş. sigortayı kullandığım dahi yok
  • 11-01-2024, 00:37:51
    #16
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir testi sonucu bulunamamıştır.
    gidip yaptırın. şartlar sağlıyorsanız siliyorlar veya faizi kaldırıyorlar
  • 11-01-2024, 01:36:03
    #17
    en son 3-4k da benim vardı,kaça çıktı acaba şimdiye kadar

    edit : 13.803,21TL olmuş.
  • 11-01-2024, 01:56:01
    #18
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son 3-4k da benim vardı,kaça çıktı acaba şimdiye kadar

    edit : 13.803,21TL olmuş.
    rekor benim galiba
    15.183,97 TL