SGK'ya 2.000TL borçlu çıktım
26
●1.096
- 11-01-2024, 00:29:31işten cıkarken işşizlik maaşı aldıysanız 6ay boyunca işkur sizin yerinize öder. Eğer gelir testi yaptırmadıysanız ve çalışmıyorsanız gss yani genel sağlık sigortasını en yüksek basamaktan aylık olarak yatırmanız gerekir. Aynı olayı ben yaşadım. Eğer gelir testi yaptırmadıysanız gidip yaptırın uygun çıkarsa geçmiş borçlar veya faizler siliniyor
- 11-01-2024, 00:33:56İşsizlik maaşı falan almadım. Kısa dönem çalışıp çıktımonrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 00:35:24almadıysanız sızın odemenız gerekıyordu. e devletten gelır testı sonuclarına bakın. Eger bulunamadı yazıyorsa bulundugunuz ılcenın yardım vakfına gıdıp gelır testı yaptırınALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 00:35:26Sigorta girişiniz olduğunda yaşa bakılmıyor artık, diğer arkadaşların da dediği gibi tek şansınız gelir testi sanırım.ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 00:36:32Gelir testi sonucu bulunamamıştır.onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 00:37:51gidip yaptırın. şartlar sağlıyorsanız siliyorlar veya faizi kaldırıyorlarALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 01:56:01rekor benim galibafatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15.183,97 TL
