işten cıkarken işşizlik maaşı aldıysanız 6ay boyunca işkur sizin yerinize öder. Eğer gelir testi yaptırmadıysanız ve çalışmıyorsanız gss yani genel sağlık sigortasını en yüksek basamaktan aylık olarak yatırmanız gerekir. Aynı olayı ben yaşadım. Eğer gelir testi yaptırmadıysanız gidip yaptırın uygun çıkarsa geçmiş borçlar veya faizler siliniyor