ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşsizlik maaşı falan almadım. Kısa dönem çalışıp çıktım
almadıysanız sızın odemenız gerekıyordu. e devletten gelır testı sonuclarına bakın. Eger bulunamadı yazıyorsa bulundugunuz ılcenın yardım vakfına gıdıp gelır testı yaptırın