Konu
SGK'ya 2.000TL borçlu çıktım
11-01-2024, 00:35:24
#12
onrgrgn
ALT5Y adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşsizlik maaşı falan almadım. Kısa dönem çalışıp çıktım
almadıysanız sızın odemenız gerekıyordu. e devletten gelır testı sonuclarına bakın. Eger bulunamadı yazıyorsa bulundugunuz ılcenın yardım vakfına gıdıp gelır testı yaptırın